بهترین فرمول آموزشی چیست؟


بسیاری از شرکت ها، مدارس و سازمان های دیگر به دنبال راه های جدید و موثر برای دسترسی به دانش آموزان هستند. قالب های آموزشی وردپرس این امکان را فراهم می کند، بنابراین می توانید وب سایتی مناسب برای مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها و دوره های آموزشی ویژه داشته باشید و از مزایای زیادی از آنلاین بودن برخوردار شوید. آموزش مدل ها با امکانات متنوع، جزییات دوره، پنل های دانشجویی و حرفه ای، قابلیت ضبط کلاس ها و .... هر آنچه که یک وب سایت آموزشی نیاز دارد را ارائه می دهد.

بهترین قالب های آموزشی برای طراحان وب سایت

طراحان وب حرفه ای اغلب از الگوهای راهنما استفاده می کنند که نیاز به سفارشی سازی زیادی ندارند، سریع و قابل توسعه هستند.

اگر به دنبال بهترین الگوی آموزشی هستید، موضوعی را انتخاب کنید که انعطاف پذیری زیادی برای شخصی سازی عناصر بصری سایت مانند رنگ ها، فونت ها و چیدمان محتوا داشته باشد. این عناصر منحصر به فرد را در قالب خود بگنجانید تا برند خود را از رقبا متمایز کرده و شخصیت منحصر به فرد خود را به مشتریان هدف خود نشان دهید.

وردپرس قالب های آماده زیادی دارد. بنابراین در یافتن قالب ها مشکلی نخواهید داشت. اگر به دنبال بهترین قالب های آموزشی هستید. ما به توصیه و بررسی قالب آجومال و قالب دستیار که دو تا از بهترین قالب های آموزشی وردپرس هستند، ادامه خواهیم داد.

معرفی بهترین قالب آموزشی; اشکال آجومل

فرمت EduMall یا EduMall-LMS-Education به عنوان یک قالب آموزشی برای موسسات و مراکز آموزشی، پلتفرم های آموزش الکترونیکی و غیره طراحی شده است. این قالب آموزشی به طراحان سایت اجازه می دهد تا بدون دست زدن به یک خط کد، طرح های شگفت انگیزی را برای سایت های مؤسسات آموزشی ایجاد کنند. قالب های Ajomal همچنین به ایجاد پلتفرم های آموزش الکترونیکی مانند Udemy، Linda، Coursera یا ADX کمک می کند.

گزینه های قالب قدرتمند EduMall به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک تمام امور موسسه آموزشی خود را در وب سایت خود سفارشی و کنترل کنید. این الگو حالت های پرداخت آنلاین مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به راحتی می توانند یک الگوی گواهی از پیش طراحی شده را انتخاب کنند. از دیگر ویژگی های این قالب آموزشی می توان به ایجاد مسابقات دوره، تعداد نامحدود مدرس، مراجع قدرتمند شغلی، دوره های مرتبط، پیوست مطالب، گزینه های پرداخت، پرداخت آنلاین و غیره اشاره کرد.

قالب آجومال را می توان بهترین قالب آموزشی برای طراحان وب سایت مؤسسات آموزشی دانست زیرا تمامی امکانات لازم یک بستر آموزشی را فراهم می کند. افزونه Tutor به طراحان وب سایت این امکان را می دهد تا از بهترین LMS با رابط کاربری چشمگیر استفاده کنند.

ویژگی های مدل آجومال

قالب آجومال امکان ایجاد تست های پیشرفته و معلمان نامحدود را در دانش آموزان و پنل معلمان فراهم می کند. Zhaket.com  اشتراک‌گذاری ویژگی‌های دوره، تاریخ انقضا و محدود کردن دسترسی به امتحانات نیز می‌تواند در قالب Ajimal انجام شود. از دیگر ویژگی های قالب EduMall بهترین قالب آموزشی به شرح زیر است.

● طراحی شده با المنتور

● پورتال زرین پال جهت پرداخت و خرید دوره ها

● اعلان های ایمیل

● ارسال تکالیف برای دانش آموزان

● 3 حرف فارسی

● مطالب را خلاصه کنید.

● سیستم طبقه بندی سنی

● دوره های رایگان و پولی را می توان ترتیب داد

● فیلتر بر اساس دسته ها

● فهرستی از علایق تجاری تهیه کنید

● سازگار با مرورگرهای مختلف

● پاسخ کامل

برای ورود به سیستم آموزش عالی؛ فرمت استادیار

قالب آموزشی Studier یکی دیگر از قالب های آموزشی مناسب برای طراحی وب سایت های آموزشی و دوره های آنلاین است. Esmet دستیار سازنده قالب برای طراحی حرفه ای و کیفیت بالای قالب و امکانات اضافه شده به قالب طرفداران زیادی دارد.

برخی از کاربران با صفحه ساز Elementor و برخی با ویژوال کامپوزر راحت هستند، قالب Studiare دارای دموی Elementor و Visual Composer است و به کاربران اجازه می دهد تا از صفحه ساز مورد نظر برای سفارشی سازی وب سایت استفاده کنند. حق رای می دهد.

قالب کمکی کاملاً واکنش گرا است و در هر صفحه و هر اندازه ای عالی به نظر می رسد. همچنین دارای بیش از 14 فونت است که باعث می شود طراح سایت در انتخاب آزاد باشد. این قالب آموزشی را می توان از نظر سادگی طراحی بهترین قالب آموزشی موجود دانست. تمامی اقدامات برای ویرایش قالب با کشیدن و رها کردن بدون نیاز به کد نویسی انجام می شود، این امر باعث صرفه جویی در وقت طراحان وب می شود.

توابع در قالب استادیار

شما می توانید به راحتی وبلاگ خود را با قالب استادیار راه اندازی کنید و این قالب دارای صفحات فرود مختلفی نیز می باشد که می توانید از آنها برای جشنواره ها و تخفیف ها در وب سایت خود استفاده کنید. سایر ویژگی های الگوی استادیار عبارتند از:

دموهایی از Visual Composer و Elementor وجود دارد

● 11 دمو و 3 صفحه فرود.

● کاملاً پاسخگو و با سرعت پاسخگویی بالا

● سئوی بسیار بهینه شده

● سازگار با افزونه WooCommerce.

● چیدمان استاندارد وبلاگ

● طرح وبلاگ

بی بی پرس

نتیجه

تنوع قالب های وردپرس انتخاب بهترین قالب  استادیار آموزشی را برای طراحان وب سایت بسیار سخت می کند، اما دو قالب آجومال و استاد دستیار وجود دارد که می توانند از پس تمامی امکانات یک سایت آموزشی برآیند، مطمئن شوید که نیازهای شما برآورده شده است. آنچه در رقابت در دنیای دیجیتال بی نظیر است، برداشتن گام اول و جلب اعتماد کاربران با داشتن سایتی حرفه ای، ارائه خدمات حرفه ای و انتخاب قالب آموزشی حرفه ای است.


[ بازدید : 156 ]

[ سه شنبه 11 مهر 1402 ] [ 11:47 ] [ N20 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]